FAQ

Vaše časté otázky

Ako zistím stav svojej objednávky?

Stav objednávky môžete zistiť po prihlásení do svojho účtu.

Môžem nakupovať bez registrácie?

Áno. Nakúpiť môžete aj bez registrácie. Stačí jednoducho vložiť tovar do košíka, potom prejsť na dokončenie objednávky a vyplniť kontaktné údaje potrebné pre doručenie zásielky.

Je možné si váš tovar osobne prezrieť vo Vašom výdajnom mieste?

Bohužiaľ, z prevádzkových dôvodov nie je možné tovar na počkanie prichystať a prezrieť. Tovar si však môžete pozrieť v pokoji doma a prípadne do 14 dní nepoužitý vrátiť späť bez udania dôvodu.

Ako spoznám, že si môžem objednávku osobne vyzdvihnúť?

Objednávku je možné vyzdvihnúť ten istý deň po vytvorení objednávky za predpokladu, že objednaný tovar je na sklade. Akonáhle pre Vás bude tovar pripravený, pošleme Vám e-mailom správu. Osobný odber je možný na adrese: Rybníky IV. 326, 76001 Zlín. V ostatných prípadoch vás budeme informovať.

Objednávku si nestihnem vyzdvihnúť v stanovenom limite, je možné predĺžiť rezerváciu objednávky?

Áno, objednávku je možné predĺžiť, kontaktujte nás písomne ​​na e-mail iprice@iprice.sk s požiadavka na predĺženie objednávky.

Je možné tovar vrátiť, ak mi nebude vyhovovať?

Áno, samozrejme. Ak vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nebude vyhovovať, môžete ho vrátiť do 14 dní od prijatia tovaru bez udania dôvodu. Tovar však musí byť nepoužitý, nepoškodený a zabalen v pôvodnom obale. Nezabudnite tiež vyplniť formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy a kontaktovať nás e-mailom.

Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá v prípade zmlúv na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší Kupujúci ich originálny obal.

Možnosť vrátenia tovaru bez udania dôvodov nie je možné pre zákazníkov nakupujúcich na IČO a firmy.

Ako môžem v objednávke uplatniť zľavový kód?

Pri kontrole tovaru v košíku sa objaví okienko, kam vložíte kód, na základe ktorého sa vám odpočíta zľava. Zľavové kupóny nejde sčítať, na každú objednávku ide teda využiť vždy jeden kupón.

Zabudol / a som do objednávky zadať zľavový kód, môžem ho ešte uplatniť?

Áno, kontaktujte náš zákaznícky servis, naši pracovníci vám objednávku upraví.

Ako spoznám, že ste prijali objednávku?

Na Váš e-mail, ktorý ste uviedli v objednávkovom formulári, príde automaticky po ukončení nákupu potvrdenie Vašej objednávky.

Objednávku som odoslal, ale potvrdenie na e-mail nedorazilo.

Príčin môže byť hneď niekoľko.

1. Môžete mať plnú e-mailovú schránku - odmazať staré e-maily a kontaktujte naše zákaznícke centrum.

2. V zadanej e-mailovej adrese mohol byť preklep - kontaktujte náš zákaznícky servis na tel +421 32/222 00 40 alebo e-mailom iprice@iprice.sk.

3. E-mail spadol do SPAMU, odkiaľ ho môžete presunúť do doručenej pošty.

Ako môžem tovar uhradiť?

K dispozícii je niekoľko spôsobov zaplatenie tovaru. Prvou možnosťou je platba vopred prevodom na náš účet alebo možnosť druhá - platba pri prevzatí. Platba pri prevzatí (dobierkou alebo osobne) znamená, že tovar platíte v hotovosti pri jeho prevzatí prepravcovi či priamo u nás na výdajnom mieste pri osobnom odbere. Ak zvolíte platbu prevodom, e-mailom obdržíte informácie o bankovom spojení (číslo účtu a variabilný symbol - číslo objednávky), kam môžete peniaze previesť. Je potrebné myslieť na to, že bankám trvá niekedy aj niekoľko dní, než peniaze prevedú príjemcovi. Ak si vyberiete platbu prevodom, tovar zásadne expedujeme až po pripísaní danej čiastky na náš účet.

Ako spoznám, že ste mi odoslali tovar?

Na Váš e-mail odošleme správu o odovzdaní zásielky prepravcovi, kde je uvedené jej číslo a odkaz, kde môžete pohyb zásielky sledovať.

Aké spôsoby dodania ponúkate?

Pre dodanie tovaru si môžete zvoliť Slovenskú poštu, DPD alebo Uloženka. Veľké spotrebiče zasielame smluvím prepravcom TOPTRANS.

Termín dodania zásielky je 1 - 2 dni od odovzdania balíka prepravnej službe.

Koľko stojí poštovné a balné?

Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy v závistlosti na váhe a druhu tovaru. Cena prepravy zahŕňa možnosť večerného doručenia Slovenskou poštou (voliteľné) a telefonické kontaktovanie zákazníka, pre prípadnú zmenu doby či miesta doručenia (len pri Balíku Do Ruky a Balíku Na Poštu).

Kedy môžem tovar očakávať?

Tovar odosielame najneskôr do 7 dní od objednávky. V prípade, že by sa mal tovar oneskoriť, vždy zákazníka kontaktujeme.

Ako zrušiť objednávku?

Objednávku možno zrušiť telefonicky alebo e-mailom (iprice@iprice.sk) v prípade, že ešte nebola expedovaná. Uveďte kontaktné údaje, číslo objednávky a dátum objednania.

Ako môžem tovar reklamovať?

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. Obchodných podmienok. Tovar je nutné zaslať späť na našu korešpondenčnú adresu, uvedenú na faktúre, spolu so sprievodným listom, kde uvediete dôvod reklamácie a priložíme faktúru.

Posielal / a som tovar na reklamáciu, kedy môžem očakávať informácie o jej vybavení?

Reklamácia sa snažíme riešiť v čo najkratšom termíne. Ak si chcete byť istý, či k nám Vaša zásielka dorazila v poriadku, kontaktujte náš zákaznícky servis na tel +421 32/222 00 40 alebo e-mailom iprice@iprice.sk.

Ako ideálne pripraviť telefón na reklamáciu?

1. Nachystajte si doklad o zakúpení - ideálne kópiu faktúry, ktorú priložíte k reklamovanému telefónu.
2. K reklamovanému telefónu tiež priložte sprievodný list s popisom závady a s dôvodom reklamácie.
3. Nezabudnite priložiť aj príslušenstvo, ktoré bolo súčasťou balenia - nabíjačka, slúchadlá apod. Príslušenstvo môže mať súvislosť s poruchou telefónu.
4. Zálohujte si všetky dáta v telefóne, za prípadnú stratu dát neručíme.
5. Odblokujte všetky zámky zariadenia: iCloud, FMI aj zámok obrazovky.

Nenašli ste tu odpoveď?

Ak ste tu nenašli odpoveď na Vaše otázky, neváhajte sa na nás obrátiť na našom online chatu alebo na:

E-mail: iprice@iprice.sk

Zákaznícka linka: +421 32/222 00 40 (PO-PIA, 8: 00-16: 00)